21 June 2010

::: Pemenang Contest Hangit By Arieza



Cik pemilik blog sudah kembali~ Kembali seketika... Tertanya-tanya? Oh, sila jangan :)

First thing first, thank you so much to mereka-mereka yang bersabar (dan yang agak kurang bersabar) menunggu keputusan Contest Hangit By Arieza. Maaf sebab buat korang tertunggu-tunggu. Tapi molek gak la kan, mengajar erti kesabaran. Dapat jugak sedikit kap-ba-ra-kap-alip-ta-nun..

So ni aku nak umumkan pemenang-pemenang Contest Hangit By Arieza yang telah dipilih oleh seorang Incik Juri Khas. Segala keputusan beliau adalah muktamad. Jangan ingkar!

  1. Tempat Pertama - Tulisan Comot (blog: Kucar Kacir Hati Ku)
  2. Tempat Kedua - Sarah Smile (blog: Senyum Untuk Saya)
  3. Hadiah Saguhati - Lampu Neon (blog: Si Lampu Neon)
  4. Hadiah Saguhati Kedua - Stingray (blog: Zack Zaifull)
  5. Referrer Terbanyak - Abang Eq (blog: Eqbalzack)

Tamat sudah senarai-senarai peserta bertuah yang telah Incik Juri Khas pilih. Tahniah kepada yang berjaya. Yang tak berjaya, sila rajin-rajin cuba lagi kat kontest orang lain pulak. Hik~

Untuk para pemenang, sila hubungi aku di comment form dengan kadar segera. Sertakan sekali email address korang. WAJIB! Nanti mudah aku nak contact korang direct through the email - sebab perlu mintak address and contact number sekali. Aku bukan ahli nujum yang boleh hantar ikut aura. Kalau sampai sebulan hadiah tak dituntut, aku akan pilih pemenang yang seterusnya sebagai pengganti.

Lagi skali aku ucapkan tahniah!! Dan maaf sebab buat korang tertunggu-tunggu agak lama. Terima kasih Incik Juri Khas. Terima kasih untuk semua peserta yang sudi turut serta..

Daaaa~


| lari menyepi usah tangisi |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...