7 July 2009

::: >>> My Apprentice

sesi gile menggila ambik gambar masih lagi diteruskan..
hobby aku utk amik gambar & diambik gambar, makin menjadi2 plak.. yg paling bombastik, benda tu dah berjangkit kat kazen aku, arshad @ adeq who is 3 years old.

tghari tadi, adeq dtg umah kitorg (spt biasa, dah rumah dia sebelah rumah aku, so dia mmg tetamu tak diundang setiap hari!)..

few mins later aku nak pi mandi. aku suruh ar dia main teddies dlm bilik aku. utk makluman semua, dia ni sungguh hyperactive! maka ini adalah salah satu tactics supaya dia tak sepah2kan bilik aku. leh mengamuk jiwa aku karang.. dulu dia penah cabut hidung teddy aku, sampai cacat dah teddy aku tu xde hidung! xpe xpe xpe, tu history..

:eheh:

sempat gak aku snap2 few pics dia tgh bergolek2 ngn those teddies..





yg termengejutkan aku was, when aku finished taking bath, tup tup aku tengok 'flash flash flash' dari bilik aku... amboi! adeq jadi photographer plak dah.. habis la camera aku!

tp bile aku tengok balik gambar2 yg dia snap, not bad! he now has my talents! whoaaa! hebat!

:woooh:

his best shot was this black & white teddy... aku tak pre-set ape2 pun kat that camera before i left for bathroom. dia pandai2 tekan tah button mane2 tah. alih2 dapat black & white effect. nice job, adeq!





gumbiranya hati melihat bakat ku tersebar.... (ehem ehem)

btw, ini latest pic aku. notice anything new with the hair? not a new cut.. but new colour.. hikhikhik..

(PHOTO REMOVED)


| sape2 lagi yg nk apply jadi apprentice aku? cpt sblm terlambat! heheheh |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...