2 July 2009

::: >>> My Special Kids 2


cakap lain, buat lain? cakap senang la, nk buat punye susah?

mcm gambar kat atas ni, suruh tutup pintu but diorg dah siap2 secured kat dinding. how come?? aisey. cakap ikut montot betul..!

aku saje nk mulakan post ni dgn merapu-meraban.. sebenarnye aku nak citer about kids. semenjak 2 menjak ni, rase terkesima pulak tengok perangai bebudak..

aku rase menyesal sbb aku x baper nak ingat most of my childhood moments. rugi oit! kepada budak2 yg sedang merosakkan mata & minda membaca blog aku ni, aku nasihatkan agar korang hargailah detik2 manis zaman kanak2 ribena korg tu ok!


kazen2 kecik aku, sedang meroyan bile aku suh diorg posing!


arshad, ani, ajim.. kids know no enemies!


'wah, rambut sape ni??'


gambar budak yg tgh terkedu & tertanya2 kat atas ni, aku curik2 ambik time aku tgh colourkan rambut kat saloon. hehehe.. comel!

akak dia punyer bersungguh2 nak distract-kan dia, supaya tak nangis & bergerak2.. tapi aku rase kalau akak dia tak buat ape2 pun, budak tu memang akan dok diam.. sbb dia dok pelik ngan rambut2 yang jatuh tu..

:woooh:

eh sudah sudah! aku ingin berehat.. all day long tengok tv. all on celebrities.. rase mcm nk jadi celebrity jugak dah ni.. celebrity goyang kaki!

| jangan2 aku ngidam nak ada anak! wah! calon suami pun xde.. |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...