25 December 2009

::: >>> Trip Part 4 : Paris

setelah penat in our trip to Venice Italy, kami bertiga dgn sexy-nya menuju ke Paris France pulak!


Paris

Musee du Louvre

sila jenguk di dalam

(PHOTO REMOVED)

pyramid kaca itu ada 4 ketul semuanya! yey!

cantik!

yeah! itu dia... sila lihat aksi parents aku..

amboi amboi amboi..!

artistic!

phewitt!

ini view dari bus!

kini tiba di Eiffel Tower! the most visited monuments in the world..

Paris, je t'aime?

(PHOTO REMOVED)

mmg in love!!

semangat menuju puncak!

(PHOTO REMOVED)

saya menang miniature Eiffel Tower!

di bawah montot Eiffel Tower

the famous architecture

aku menunggu incik macha membawa ku ke puncak itu! auw~

wah! mcm nak lari dr paparazzi

(PHOTO REMOVED)

iye! aku mmg suke!

La Fayette shopping centre

sila jgn drive di Paris City Centre jika anda tidak penyabar!

bila mlm, sesi bertukar warna bermula! viewed from Trocadero

dan ini..

dan ini lagi..

dan ini juga..

dan ini juga!

lentak melentok pulak di tempat awam

metropolitan station, kira mcm London underground @ tube station

(PHOTO REMOVED)

mak aku pun dah jd photo fanatic mcm aku

itulah EUROstar membawa kami pulang ke London St Pancras


sekian sahaja dari kami.. mggu pertama cuti dah habis. mggu kedua cuti ni plak, aku terpaksa berhempas pulas memaksa diri membuka buku..

my parents will balik Malaysia on this 31st December.. my class will start on the 4th of Jan! benci!

:tsk:


| poket sudah kering, purse sudah kempis, handbag sudah ringan! |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...