29 May 2012

::: Malas Bukan Sebarang Malas

Haro haro semua.

Dah lama sungguh aku tak update di sini. Bukan sebab tak minat. Minat tu sangat memuncak. Idea dalam otak bertimbun-timbun. Masa je yang tak ada langsung. Semenjak dah start Final Year ni, masa packed sungguh. Balik dari hospital dah tercungap-cungap penat. Kadang-kadang ada extra class pulak sampai malam. Nasib tak baik, ada on-call pulak.

Dah di rumah, penat melanda. Nak switch on laptop pun malas ya amat. Mata mengantok super duper awal. Pukul 10 dah collapse. Melainkan malam-malam tertentu yang aku terpaksa settlekn assignment or bertungkus lumus habiskan revision untuk exam.

So far, in the previous academic year, aku dah harungi macam-macam dan Alhamdulillah, semua postings dah lulus walaupun not with flying colours. This final hurdle pulak, everything is getting tougher. Demands from everyone pun getting bigger and their expectation pun is getting higher. Insya-Allah. Selagi ada kudrat, kena kuat!

+++++++++++++++++++++++++

Eh regarding pics from Bandung.. Well, oh well.. Malas ni memang bukan sebarang malas. Nak go through the pictures and upload those in an entry is another damn big obstacle untuk manusia overdose malas seperti aku ni. So far, aku tangguhkan dulu lah ye. Sehingga aku mampu bernafas semula. Mungkin esok lusa. Sebab starting esok, aku cuti seminggu. Away from hospital, clinic and classes. Oh, I am in a mini-temporary heaven. LOL.

++++++++++++++++++++++++++

Chalo dulu! Mahu usik Incik Macha yang sedang sibuk dengan Macbook Air baru dia. Phuiii. Aku TAK JELES!

Abang Ejan and Kak Ida pun baru beli iPad. Huh. Aku TAK JELES juga!

Wuwuwuwu. Aku mana mungkin cemburu. Hati aku ni je gatal nak cemburu! Syuhh!! Syuhh!! Setan ni banyak betul~


| mim alip lam sin |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...