15 May 2009

::: >>> My Fun

woot woot!

best sungguh bila terlalu lame bercuti.. tapi yang sedihnye, cuti ni bukanlah utk selama2nye.. dah nak kena start stdy sendri balik. takut kang kalau lame sangat memanjekan otak ni, sume brain cells aku akan mati kejang berkarat & menternak cendawan serta kulat berkudis.. naya!

:please:

so aku (yang dari version baik), telah berhajat utk warming up otak aku ni bermula minggu dpn.. hihi.. konon! aritu planned nk start 1st May.. dah terlajak ke 20 May plak..? kes kes..!

xpe xpe.. ape yang penting?? kerjasama! (wendu plak kt incik majid..)

:puppyeyes:

well, mggu ni packed lagi activities aku. packed dgn aktiviti berpoya2 & membuang duit je..!

isnin depan bday ex-schoolmate aku i.e Eka. tuesday the 19th pulak bday ayahanda ku yang terchenta!

last week abg dah belikan 1 set (meaning 2 pasang) jam utk both mom & dad.. sempena mother's day & bcoming bday our dad. wlupun aku xde menyumbang apa2 'sen', tapi idea tu aku yang bagi tau! sesungguhnya idea itu lebih penting dari wang ringgit.. chewah!

ala, last year aku yang menyumbangkan 'sen' utk beli cincin diamond for both of them. so kira adil ar! kan kan?

tapi laa ni, memang sen aku tak cukup. tolong! tolong! kami hampir jatuh muflis! mujur ar ada chenta hati utk tolong top-upkan credit hp skali skala.. time kasih daun keladi. ada duit, top-upkan lagi.. esok lusa, leh tlg belikan tiffany.. yippy!

well, ape2pun congrats to Effy & Bob.. may ur relationship stays forever!
& so do mine too! (hahahaha.. ada ke relationship aku weh? perasan!)
& so do majid's too.. *wink wink*

:woooh:

baiklah anak2 sekalian.. setakat ini sahaja kita berhibur! & to pakgad, study tau! jangan skodeng je keje.. haih.. parah parah.. potong gaji!

| endless fun.. till when? |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...