4 May 2009

::: >>> My Long Break

wah sungguh lame aku berpoya2..!

24th till 29th april aritu, aku pegi bercuti ke KL. sbb tu senyap skjp..

holiday kt KL mmg havoc seyh! mcm2 keje giler, keje sangap, keje biol yg telah terjadi.. sungguh tidak terduga dek akal fikiran aku yg agak satu per enam skrg ni..

:woooh:

sempat jugak la aku jumpe budak2 Jiwang.cc. the 1st night, arep diablo & the geng dtg culik aku & Effy, bawak kuar minum. then on the 26th, ada small gath kt sunway pyramid (yg sewenang2nya telah mampu membuatkn aku sesat! dulu2 time aku stdy kt Sunway College, SP ni dikira mapley aku weh.. skrg dunia dah berubah. cis...!)

initially, planned nk jmpe nadiya, boo, kuro & erni je.. skali tgk, ramai jugak yg dtg menyelinap.. berikut adalah senarai tetamu-yg-tak-berapa-nak-kehormat yg hadir.. hikhik..

bro zuljoe
kanokizi
kurosaki
adam
eiman & isteri & their daughter, Khalisah
karl
sickboo
nadiya
erni
ab310 i.e. aku yg sungguh sopan santun & cemerlang gemilang terbilang! hoyeh!

if korg nak tengok more pics, sila la jenguk2 blog sickboo & nadiya yek.. aku cilok gmbr2 kt bwh ni pun dr diorg..

zuljoe, kuro, adam, kanokizi


(PHOTO REMOVED)

sickboo, nadiya, aku yg hiphiphooray!, erni


tp yg kesiannye, Cik Gadis yg sungguh bercita2 tinggi & berimpian sedalam longkang nk jmpe aku, xpat plak nk jmpe aku.. sungguh kasihan... xpe yek. nnt ada rezeki kita dating berdua2an yek..

on that same day aku jmpe dak2 jiwang.cc, aku pun ada plan ngn budak2 ex-SMSK. kira double gaths la kitorg that day.. terlepas jugak rinduku pada Nasri yg ex-pemalu itu! hehehe..

:inlove:

(PHOTO REMOVED)

nasri, aku, effy


nasri, mcm ada bakat nyah! mak suke!


duan, nasri, udin

2 days after reaching Kuching, pegi pulak bercuti ngn family.. 2 days 1 night kt Lundu. about 2 hours from Kuching. sambil2 menziarah aunty kt sane, sambil2 bercanda ria dgn air sungai yg syejuk!

balik dr Lundu, pegi kpg kuap plak.. wah sungguh padat aktiviti aku! kalau ada pertandingan or award 'Siapa paling bijak menghabiskn masa?', pemenangnye definitely aku...

ok lah.. cukup la setakat ni.. leh kejang tangan aku kalau nk teruskan meroyan kat sini. ni pun aku baru je balik dari berpoya2 melepak bersama Boy, Eka & Udin...on the way balik tadi, dan2 plak Boy 'ternampak sesuatu' yg mbuatkn aku gabra bagai nk rak. oh tidak!!!

dah dah! tdo tdo! takut weh!

:puppyeyes:

| esok kena jmpe doctor lg.. |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...