20 May 2009

::: >>> My Woot Woot Day

wuuu!! sungguh lame tak update...

hidup ini tak selalunya indah...

tepat sekali!

memang sungguh banyak masalah yg datang menjelma baru2 ni.. macam lumut tumbuh kat atas batu dekat kwsn air terjun.. geli tak geli, nak tak nak, kena pijak jugak! stressss!!!

:argh:

tapi inilah kehidupan. putaran alam katenye.. bosan jugak kalau gelak slalu sangat. kadang kala kalau boleh diselitkan dgn tangisan, lagi nikmat!! hehehe..

well, hari ni i.e. Rabu, aku & abg aku ronda2 Kuching. temankan dia settlekan problem dia sikit & sambil2 survey restaurant yg best utk bawak parents kitorg dinner.. kan our dad's birthday was on the 19th of May (Selasa) aritu kan. so cadangnye nk bawak diorg to a proper dinner la pulak.. insyaAllah kalau berkenan & xde aral melintang pukang..

sesambil berenti kt bangunan EPF, aku & abg aku sempat melihat aksi ganas geng 'Cuci'..

wowo!! ala2 citer afdlin shauki & the geng tu.. citer budak2 cuci bangunan.. hebat!

:woooh:

kitorg berdua pun dgn bangganya stop keta kat tepi skjp utk snap pic abg2 spiderman tgh mencuci dinding bgnan EPF tu dgn megahnya.. tanpa diorg, siapalah dinding bangunan itu..!




after a while, tibe2 plak aku rase rindu kat 'abang2 bomba' aku.... alahai.. lamenye tak skodeng diorg!

:puppyeyes:

| oh abang bomba ku... |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...