16 October 2009

::: >>> Bosan Menjawab Telefon?

bosan dgn typical answers when menjawab tpon? wanna give some spice to ur life? torai la jang.. agak2 kena carut, silalah letak filter kat lobang tinger yek.

:okay:

soalan: haloo. may i speak to Saleha please?
jawapan: maap. sini bukan balai polis.

soalan: haloo, siapa di sana?
jawapan: ntah. saya kat sini, mane ler saya tau sape kat sane..

soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
jawapan: nak cakap, cakap je ler. buat ape tanye saya?

soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 3232?
jawapan: maap cik, nombor tak boleh disambung, hanye boleh dicampur atau ditolak. kalau huruf jawi, mungkin boleh disambung..

soalan: haloo Saleha, mak ade rumah?
jawapan: mak takde rumah. bapak ade la, pasal rumah ni bapak yang beli.

soalan: haloo Saleha, buat ape tu?
jawapan: kan ke aku tengah bercakap ngan engko kat tepon ni..

soalan: boleh saya bercakap ngan Saleha?
jawapan: maap. nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kaceh..

soalan: haloo. tolong panggilkan Saleha utk saya boleh? saya nak bercakap dengan dia.
jawapan: sila panggil sendiri. saya sibuk ni. maap.

soalan: halloo...
jawapan: haloo. pusat sakit mental di sini. pendaftaran hanya dibuka mulai esok..

soalan: haloo. betul ke ini nombor 3234412?
jawapan: sila dail sekali lagi yek. kalo saya masih menjawab, betul ler nombor awk tu.

soalan: assalammualaikum...
jawapan: waalaikummussalam.. (tupp...! terus letak tepon. org bagi salam, kita wajib jawab)

agak kurang ajar ye ko ni Saleha!

:devilishgrin:


| cite-cite : menjadi seperti Saleha |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...