3 October 2009

::: >>> My Sweet Wake Up

selamat pagi!!

:eheh:

hari ni cik arieza sangat2 hepi.. kerana... biarlah rahsia.. katenye kan paklong! hehehe.. ape2pun, i started an early day today. took 'little nap' at 10pm woke up at 3am, feeling fresh & in love.. yet, VERY IN LOVE!

couldnt really describe my emotion at the moment.. im just feeling too good, at least for the time being.. i wish this spirit of mine will continue.

:inlove:

to him-who-i-shouldnt-reveal (wah serious koya artis... kalah datuk K tau dear..), who may read this, im just too lucky to have u by my side (erk? side ke? tapi jauh.. syedehnyer...) i hope u guide me through this journey, keep me running in my study, keep me sane in this maze of life.. i cant afford to lose any piece of you..

ohoi paklong... tengok! kan.... cik arieza dah jadi minah jiwang.. sape nk jwb?

:hilo:

eh btw, kat malaysia dah nk masuk musim tengkujuh kan? careful peeps. especially yg kat pantai timur.. tapi skrg ni dah x pelik sgt dah. KL yg tengah2 kota metropolitan tu la tempat red flag yg suddenly dpt banjir.. hoho.. kesian...

:puppyeyes:

ok lah nyah2 semua.. cik arieza nk pegi buat keje skolah sambil berangan2.. tapi him-who-i-shouldnt-reveal dah pesan, 'berangan xpe, jgn lupe study'

baik! ayuh! kayuh! berlabuh! eh takleh takleh.. baru nak berlayar, dah nak berlabuh. jgn!

:sweaty:


| cant get enough of you |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...