21 August 2010

::: Tak Sabar Nak Ada Anak Buah

the wedding badges..

Abang aku baru je kawen 2 minggu lepas, aku dah kemaruk imagine nak timang anak buah! Tak sabar tak sabar!! Harap-harap diorang bukannya planning nak mendelaykan 'proses' untuk menimang anak...

Kesian aku.. Takde geng dah.. Dah la 2 beradik je. Abang dah tinggal with Kak Ida. Aku terkontang kanting sorang-sorang. Lagi kesian kat parents aku la. Berdua je kat rumah since aku tengah posting kat Hospital Sibu (yang amat membosankannn) at the moment.

Kalau ada anak buah, boleh selalu culik bawa balik rumah.. Jadi anak didik aku, untuk becoming my partner in crime. Best!! Tak sabar nak jadi Mak Usu yang 'super cool & best'~

:eheh:


| salam 11 Ramadhan |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...