25 February 2009

::: >>> My Self-Treat

ada beberapa hari lg b4 aku blk mesia. aku rase kt mesia nnt aku akn jarang buat posting, so smntra ada kt cni, aku post smpai krem tgn.. ok? tp korg yg mbace plak (aku tau byk kaki singgah je tp xbace pun.. mls ek? standard. hahaha) jgn smpai buta. kang dh buta, sape nk bace? susah2 aku taip wei!

hari ni, lps jmpe doktor pg td, aku pn bercita2 nk pusing2 town. lgpn ats saranan doktor jugak. dia nk aku kuar berjalan2 utk dptkn tenaga & kekuatan semula.. jd dgn melangkah yg nak xnk, muke bengang kt sume org, aku pn g jenguk town. dh lame xshopping sakan mcm dlu2..

jd aku yg tgh serabai plus kalut pn xtau nk ke mane. sorg2 plak tu coz dak2 batch aku sume tgh bz ngn revision utk exam kamis ni. dak2 year lain plak masing2 ada kelas. so aku pusing2 1 town but 1 ape pn xjumpe.. rase mcm menemui kegagalan plak. stress!

then aku btekad dlm hati, 'ok arieza, carik something to treat urself well.. today is ur day! kena beli something!'

then masuk TieRack London. beli skinny tie (i love ppl wearing skinny ties!) utk abg aku.. kot2 dia minat nk buang tebiat pakai skinny tie pegi office. then beli 3 pasang scarf utk mama. pstu smbg journey g Debenhams plak beli leather wallet utk papa. mmg dh jd rutin aku, b4 blk mesia, kena beli presents utk each of them. so sakit ke xsakit ke, kena jugak. irresistable. a must is still a must!


& utk diri aku sendiri plak (kena la ada, klu tak rugi je penat kaki jln2 pusing town & agkt shopping bags!), aku hadiahkn diri aku yg dh lame melawan kesakitan ni dgn 50 mls of Bright Crystal Perfume by Versace.. akhirnya.. hampir 1 year aku tggu & now it is mine..!

congratz arieza! but not bad la price dh murah. 50 mls bottle tu dlm 41 pounds. well beli online mmg lg murah, tp sbb dh nk blah dr cni xlame lg, aku takut xsmpat smpai kt aku b4 flight blk mesia weekend ni.


ok then budak2 kaki skodeng, ni je update aku buat mase ni. aku still ada appointments yg byk dgn pihak hospital & medical school. hari2 ada assessment utk check keadaan aku.. skrg aku jd patient lagi skali after operation bln October 2008 aritu.

lgpn skrg ni aku umpama 'bermastautin dlm kotak'.. sbb tgh bz packing brg2, so penuh 1 bilik ni dgn adik beradik kotak yg pelbagai keturunan & size. aku pn makin rimas.. mcm2... haih....

:ahaha:

| sabar arieza.. sabar... dugaan.. bertahan! |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...