30 June 2009

::: >>> My Biol Week

ting tong! aku datang lagi... mggu ni mmg penuh dgn perkara2 biol..

dah tumbuh mushroom dah kat blog aku ni ek? dgn keajaiban kuasa transformers, aku bertukar menjadi seorang yg pemalas utk switch on-kan laptop.. nak bukak laptop pun malas, ini kan pulak nk menjenguk internet..

:please:

saje membuzykan diri yg tak baper nak centre skrg ni.. otak makin biol ni. entah la. mcm2 dah mula kalut balik..

ahad aritu sempat gak aku p cuci mata tgk jantan2 keberet kat Liga Juara HotFM. kalau korg dgr HotFM, korg tau lah event yg aku citer kan ni.

panas amat time tu. aku yg puteri lilin (best jugak bile puji diri ni ek) ni terus cair.. jammed toksah citer.. sampaikan abang2 RELA jadi mangsa meRELAkan diri dicemuh mamat2 durjana yg xreti sabar bila jalan tgh sesak!

:argh:

dek kerana panas yg sungguh hebat, aku xlalu nak posing amik gambar sendiri. xlarat nk senyum! (kang kalau x senyum, jatuh la pulak saham dlm gambar aku tu kan? adeh, terpuji diri plak sekali lagi..)

sile skodeng Tomok Momok & FBI


toksah skodeng pun sure korg nampak Bob Lokman


Tomok Momok sekali lg? (adeh... tercemar dah mata aku ni!)


Fara Fauzana in action for The Hangits


ini je pun tujuan aku nk datang situ.. Hafiz AF7


Hafiz lagi! plus ada Kieran


sudah tiba masanya aku mula membuka buku.. asyik bukak handbag & purse kuarkan duit je! shopping desire xleh nak control!

maniac kah aku??? tidak!!!! hahahaha.. k la babes.. sekian dulu...


| MOTS: kalau xnak tersekat dlm traffic jammed, toksah la gatal2 nak drive keta p tgk events! |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...