24 June 2009

::: >>> My Chained Answers

tagged by Kurosaki...

(kepada sesapa yg ada masalah utk concentrate lebih dr 10 saat, sila jgn baca post ini. kerana tag ini mengambil masa lebih dr 10 saat utk dibaca hingga ke penghujung...)



1) Kekasih saya adalah : seorang jejaka teruna yg fresh & hensem!
:woooh:

2) Saya sedang mendengar : bunyi keyboard yg saya tekan ketika menaip jwpn ini.

3) Mungkin saya patut : membeli laptop yg tiada keyboard, yg mampu menaip mengikut percakapan saya.. (haaacyuuummm.. erk terbersin. maaf)

4) Saya baru sudah : terbersin dengan semangatnya!

5) Beza rakan, sahabat, kawan : adalah.... erk? pass!

6) Saya tidak faham : apakah beza rakan, sahabat & kawan.. hehehe..

7) Saya perlu mencari : beza antara rakan, sahabat & kawan..
:please:

8) Ayat terakhir yg dikatakan kepada saya : adalah 'sayang jgn noty2 ye'.. auw.. malunyer. hahaha

9) Makna kehidupan : terletak pada kamus dewan edisi ke-4 ntah muka surat berapa.

10) Cinta itu adalah : chenta!

11) Saya paling suka : membabab montot org.. lg2 yg padat semangat.. pergh! nikmat dunia!

12) Saya akan cuba : berhenti membabab montot. try hobby lain plak..
:please:

13) Mengapa rakyat Malaysia suke menggunakan LAH di akhir ayat mereka? : Try tnye Pak Lah, LAH!

14) Telefon bimbit saya : sungguh menguji tahap kesabaran saya kerana mereka berdua sudah tua!

15) Katil saya : penuh dgn teddies! ade sesape nk tolong tambahkan koleksi?

16) Soalan yg bagi saya tidak perlu ditanya : adalah soalan No 5. klu masuk paper BM SPM, sah aku tak nak amik SPM..

17) Teknologi adalah : menggilakan!

18) Bagaimana saya boleh memasak masakan yg saya paling pandai masak? : bagaimana patut saya jwb soalan ini? ada plak tnye 'bagaimana'. kang aku bagi resipi & instructions step by step kang, padan muke..!
:argh:

19) Semalam : hari selasa.

20) Hari ini : hari rabu LAH!

21) Malam ini saya akan : mencari beza antara rakan, sahabat & kawan.

22) Esok pula saya akan : lupa balik perbezaan antara rakan, sahabat & kawan itu. short-term memory. maaf!

23) Saya betul2 inginkan : seutas rantai diamond Tiffany & Co. (ehem2... chenta.. oo chenta..)

24) Badminton atau futsal? : Atau!

25) Karaoke : memenatkan anak tekak saya..

26) Kereta : sorong sungguh antik.. lagi2 yg kaler biru.. satu dalam seribu!

27) Bilik yg terang atau gelap? : samar2 lagi best.. leh main raba2... nyumm2..

28) Makanan jepun adalah : tidak mengenyangkan!

29) Ayat terakhir yg anda nak katakan pada seseorg : I LOVE YOU
:woooh:

30) Siapa yg anda ingin tag? : ko rajin? ko la jawab..


| gila rabak! |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...