17 April 2010

::: Contest By Arieza Is Back

Yuhu kanak-kanak riang semua. Dulu aku penah anjurkan Contest Oh Kunci By Arieza. First contest yang aku opened to public. Sambutan agak di luar jangkaan. Lately aku terdetik menggatal jiwa nak open another new Contest (dot dot dot) By Arieza. Setuju?

Aku akan umumkan lebih lanjut pasal contest tu esok atau lusa. Kat bawah ni aku kasik hint sikit-sikit about the upcoming contest...
  1. Contest tu mungkin akan berlangsung selama 2 atau 3 minggu.
  2. Hadiah pertama berupa T-Shirt bertulis/berlogo OXFORD atau LONDON.
  3. Hadiah kedua is London Fridge Magnet +/- Keychain (again??)
  4. Hadiah saguhati - mungkin ada mungkin takde, depends dengan sambutan korang.
  5. Referrer terlaris - London Keychain
(gambar hiasan/contoh semata-mata)

So since minggu depan aku akan ke London, makanya hadiah-hadiah seperti di atas akan dibeli di sana. Tiada lagi cilok-cilok dari koleksi keychain aku sendiri. Hikhik..

Stay tune for the details okay - which will be posted tomorrow or the day after!

:wave:


| mau? |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...