22 March 2010

::: Blogger Award - Cantik Ke???

La ni sedang tersebar virus-virus cinta. Eh, bukan! Virus-virus memberi award. Beautiful Blogger Award katenya.. Yang tak tahan tu, encik-encik belalai pun dapat - beautiful ke nyah oii? Bantai! Janji ada award dak?

:devilishgrin:

1st time skali aku dapat benda ni minggu lepas. Then sehari dua lepas tu ada lagi orang kasi award yang sama. So aku tunggu dalam seminggu, kasi kumpul nama-nama pemberi award. Boleh buat entry sekali harung. Anyway aku dapat award ni dari Siv666, Mario, BlackMel, MrChaon & TheCutePrincess. Terima kasih daun keladi, esok lusa bagi award lagi tapi aku prefer Cash Money la tapi. Aku jujur okay!

By the way, award ni kata suruh pass to another 15 bloggers then jawab soalan yang suruh aku tulis 7 things about myself. Apekehey nya pulak suruh jawab soalan? Ni award ke tag? Musykil betul ketiak aku. Dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian, takde pulak artis-artis tu kena jawab soalan dulu pastu baru boleh dapat the piala. Jadi sebagai koya-artis-yang-lebih-perasan-dirinya-popular, aku dengan bongkaknya tak akan menjawab soalan tersebut. Jujur lagi sekali. Tahniah Arieza!

Beautiful Blogger Award ni aku nak bagi kat semua-semua yang setia menadah mata membaca blog aku yang agak hancing ni. Nak bagi duit, belum mampu sey. Bagi award je la - tu pun bukan real punya piala, GAMBAR semata-mata! Rajin-rajin la copy paste sendiri ye. Ala kesian..

p/s : Untuk Encik Kulanz, Asada dan Lelaki Ini, maaflah sebab aku tak mampu menjawab tag lagi. Semua tag tu lebih panjang dari main page Utusan Malaysia. Makanya aku surrender. Maaf zahir & batin. Selamat Hari Raya. Jauh dari perantauan..

:antok:


| hati aku tak bengkak |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...