12 March 2010

::: Jam Ted Baker Ku Retak Berderai

berderai... patahhhhhh laaa hatiiiiii~ ewah..

Dan-dan time hati tengah berkecai ni la jam Ted Baker aku ni pun nak berkecai jugak. Sedang sedap aku mencucuk dan menghisap darah seorang makcik tua di dalam ward, tiba-tiba jam tu terjun kuak dada ke lantai..

Dalam hati seraya (kenapa seraya ek? raya puasa? ke raya cina?) berkata, 'Erk, ada benda buruk yang akan terjadi kah?'.. Lup dup lup dup... Kencangnya si jantung aku berdegup.

Bila dah kenyang menjadi drakula, aku keluar la dari bilik makcik tu. Terdengar seorang nurse sedang menjerit, 'Help! Help! A patient collapsed and fell onto the floor...!' Maka ramailah doktor-doktor bergegas ke tempat kejadian, yakni di hadapan sebuah tandas di dalam ward berkenaan. Baik punya port wa cakap lu..~

Aku yang baik hati dan sungguh berdedikasi dalam kerja, buat derk je la. Darah yang ku sedut tadi kena dihantar dengan segera. Patient yang pengsan tu pasti tengah dikerumuni ramai doktor-doktor yang lebih pakar. So buat ape aku yang noob ni nak menyemak bontot lagi kat situ? Makanya... Aku buat-buat tak nampak & terus melabel botol-botol darah untuk dihantar ke makmal. Cool bukan?

Pengajaran hari ini ialah, pastikan jam anda diketip dengan kuat agar tidak terjun menjunam ke lantai. Adakah jam Ted Baker aku tu kecik hati sebab dulu dialah yang paling aku sayang. Tapi malang, aku sudah curang setelah hadirnya jam Fossil yang lebih bermakna. auww..~


| sedang suka menjadi drakula.. |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...