5 March 2010

::: Tag Datang Lagi

di keheningan malam yang sejuk ni, aku ambik peluang menunaikan tag dari Meksue dan Aie. entry lepas ni, aku try settlekan pulak tag dari MelRomeo, insyaAllah.


1) Adakah anda rasa anda hot?
ish tak elok berlagak. tapi mak aku kata time dia mengandungkan aku, perut dia selalu sejuk je. tak penah pulak dia komplen panas. patut la aku suka minum air sejuk-sejuk je.

2) Upload wallpaper laptop yang ada gunakan sekarang.

3) Ceritakan pasal gambar di no 2.
aku snap time bercuti di Venice dengan parents Dec lepas. dalam menggigil tu, mata aku berjaya mengesan view yang agak cantik. maka aku 'klik klik' kan sahaja.

4) Bila kali terakhir anda makan pizza?
minggu lepas, hari rabu kalau tak silap. apesal tanya? nak jugak? dah jadi taik dah.

5) Lagu terakhir anda dengar.
lagu Nobody by Wondergirls - hp aku berbunyik, member dari jauh tiba-tiba called tiba-tiba called. rindu katanya. ala suwiiiitt~

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
sedang buat-buat bodoh.

7) Selain nama sendiri, anda di panggil dengan nama apa?
Jaja, Ja, Ieza, Za, Mimik, Ab, Nyah, Lesbo, Senget, Minah, Pok, Ngeng, Ngek. ada lagi korang mau tambah? belom ada lagi yang mau panggil aku 'beloved sweetheart'. aku tunggu.

8) Tag lagi 8 orang.
soalan no 9 dan seterusnya sangat memaksa aku jawab no 8 ni. aku tulis je mana-mana nama yang aku rasa hot (blwekkk). tapi korang takmo jawab pun takpe. aku sekadar mencukupkan syarat untuk jawab soalan seterusnya. lagipun mungkin aku tag orang yang dah penah jawab tag ni. tak ke double entry dia terpaksa buat nanti. bengom la kan?
  1. Meksue
  2. Wachak
  3. Hazri aka HBZ
  4. Siggplus
  5. Aie
  6. Mario
  7. Black Mel
  8. Shazika
9) Siapakah orang no 1 kepada anda?
Meksue - calon pertama aku kalau aku tiba-tiba jadi lesbian di kemudian hari. huh. geli tak Mek? hahahahahaha.

10) Katakan sesuatu mengenai orang no 5.
Aie - hahahaha nyah. perlu ke 'umi' cakap benda yang sama seperit ko cakap dalam tag ko? ape-ape pun aku nak cakap - Hidup Nyah Semalaysia!

11) No 3 ada hubungan dengan siapa?
Hazri/Hbz - Maryam? (sambil nyanyi lagu 'mariam jaga kambenk... jaga kambenk..')

12) Bagaimana pula dengan no 4?
Siggplus - oh sapa lagi kalau bukan Joni. eh salah. Huda, bakal bini dia. semoga berkekalan pok!

13) Pesanan buat orang no 6.
Mario - jangan lupa beli susu untuk anak-anak kat rumah.

14) Kata-kata cinta untuk orang no 2.
Wachak - adeh.. Chak, kang ada orang ngamok mintak fasakh. aku cakap dalam hati je la.. ko kan mahir telepathy..

15) Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
Black Mel & Shazika - owh tidak. satu tu belalai, satu lagi apam. tapi yang apam tu, calon lesbo kedua selepas Meksue. Shazika-bo-ku, ko kena berusaha untuk memintak Meksue!

16) Berikan 5 benda yang anda tau tentang orang yang tag anda?

Meksue
- calon lesbo terbaik!
- student master kat UPM.
- mangsa panggilan hangit dari aku.
- berminat dengan aku (aku pasti!)
- nyah sejati.

Aie
- dah habis PhD, dulu belajar kat Jepun.
- ada keta skyline GTR.
- gila poket penuh! tambah pulak side income innity. income dari keje toksah cerita.
- dulu dia Mr Superman.
- sekarang dia dah termutasi menjadi Mr Batman.

17) Persamaan antara kambing dan lembu?
hoh? ni macam nak samakan Meksue and Aie je (hikhik). kambing dan lembu, dua-dua boleh buat gulai! pastu berjaga-jaga sebelum dapat heart attack.

18) Perasaan anda buat tag ini.
takde perasaan pun. agak pening.. sebab panjang bebenor. kejap lagi kena telan Paracetamol.

19) Adakah anda tau si Rizman tu sengal?
eh of course la aku tau! Rizman tu dulu satu tadika dengan aku dowh. mak dia pun kata dia sengal.

20) Gay or Les?
I choose both.

:inis:

ok tamat sudah. sekian.


| back to routine. |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...