3 March 2010

::: Menjahit Kaki Babi Dengan Yakin

cantik? itulah kaki babi. hari ini kami belajar menjahit.. sudah mahir ni.. sapa mau tempah aku jahit baju raya? silakan. borang permohonan dah start masuk pasaran.

kenapa kaki babi? katanya struktur kulit dan daging babi adalah yang paling hampir menyerupai stuktur di badan manusia. huh. keji?

tidak mengapa.. aku pakai double glove. pegang pun tidak. semua pakai foceps and needle holder sahaja. lagipun, session ni wajib. demi ilmu, Allah pasti mengerti..

walaupun, dalam hati aku yang beropol-ropol ni, wujud perasaan teramat geli!!! euwww!!!!

::(

oh ya, sekarang ni dah tiba musim untuk jadi busy. results exam minggu depan baru keluar. but at the same time, we have to proceed informally to the 5th (final) year. later on, the results will determine whether we are formally qualified to go to the final year, or we have to take the 2nd attempt for the 4th year exam again. well, tawakal sahaja buat masa ini. dapat tak dapat, itu terletak pada rezeki..

ape-ape pun, masa-masa busy begini la baru kita tau sapa yang betul-betul berkunjung untuk membaca, atau dulunya berpura-pura rajin datang sekadar untuk mendapat balasan. heh. terkantoi sudah di situ kan?

korang tak datang pun, blog aku ni tetap jalan. sebab ni rumah aku. even in reality pun, takkan sebab takde orang datang ke rumah korang, makbapak korang pegi panggil jentolak Dewan Bandaraya mintak robohkan ruma korang tu ala-ala di kawasan setinggan? buang tebiat ke ape?

tetamu yang datang, aku layankan. musuh dalam selimut datang pun, aku tibai senyum jugak. kalau musuh nak datang sekalipun, lagi aku manjakan.. massage mau? (pinjam quote incik macha)

:devilishgrin:

terima kasih daun pandan. yang datang, seribu penghargaan. yang tak datang, aku tak heran. incik Macha, jangan kerinduan! hikhikhik..~

:okay:

| esok bermula.. |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...