8 November 2009

::: >>> Minack Theatre - The True Heaven

dlm blog lame aku dulu, aku penah citer our 3days 2nights trip to Cornwall, a superbly awesome adventurous weekend getaway! utk korang yg ada planning nak travel to UK, ingat pesan aku ni - MINACK THEATRE is a must-go place! seyes xtipu bai.. wajib pegi.. kalau tak pegi, mmg leh buat kesal di hati sampai berak berdarah 6 hari.. percayalah!

:ahaha:

aku dengan penuh rasa manje & kasih sayang akan menunjukkan bukti kecantikan The Minack Theatre... selama aku bernafas & kentut sepanjang 24 tahun kehidupan, dah byk tempat aku pegi, tapi ini lah syurga dunia yg sebenar bagi aku.. yg buat aku rasa sangat tenang when i was there.. dunia ni terlalu luas utk kita teroka.. Subhanallah...


aku telah berjaya menggoda incik sabarudin si jejaka mapley utk berpoya2 di sana satu hari nanti. terima kasih incik sabarudin kerana sudi menaja package honeymoon kami! jangan lupa sewa caravan! kalau harapkan tent, takut kang tumbang dimamah kerakusan..

:inlove:

cantik kan?? pergh.. in pics pun dah sebiru cmtu laut & langit dia.. i was in a complete speechless mode when i 1st stepped into that area.. seriously speechless!! kalau la dapat buat wedding outdoor photoshoot kat sini, memang meleleh!

p/s: if korang nak try tgk 360 degrees panaroma kat Minack Theatre tu, try CLICK SINI & ushar & explore all links under the menu 'WEBCAM'...

:wave:


| i cant wait to go there again! |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...