1 November 2009

::: >>> My Trip To Notts Games


semalam pegi notts games.. kul 11 pg, time aku tgh sedap2 berlingkar di bawah duvet, bermimpikan putera raja datang melamar, tibe2 hp aku memekik.. msg masuk..

a fren of mine tnye 'u dah pegi notts ke?'
aku jwb sng je 'rase cam malas la pulak'
he replied lagi 'jom ar pegi. end of block. g jalan2. nk makan laksa penang'
tanpa rasa gundah gulana aku replied balik 'ok jom. stgh jam lg jmpa kat bawah'

we took the train at about 2pm. haaa senang kan? aku bab2 buat decision yg gampang utk berpoya2 ni mmg pantas! xperlu 10 saat.. 3 saat pun dah cukup utk buat decision. hebat!

:devilishgrin:

utk yg xtau, Notts Games is an anual event organized by the Notts Uni Malaysian Society. i can say that this is amongst the biggest event for malaysian students kat UK. most malaysian societies dari almost all uni kat UK & Ireland will datang. bersukan katenye!

tapi ramai jugak insan2 yg datang just nk cuci2 mata, jmpe member2 & yg paling penting is ada malaysian foods stalls! meleleh!! beriban2 students datang, meriah mmg meriah. mcm2 kerenah.. kat luar punye lah temperature below 17 degrees celcius, but kat dalam food hall, pergh, ketiak boleh basah dek bersesak2..

:sweaty:

aku sempat la rembat nasik lemak ayam berempah. not bad. my fren membantai 2 mangkuk laksa penang. addicted katenyer! yg paling aku xleh lepas is ice cream! alaaa, eskrem yg mak jah jual 20sen satu kat kampung.. & they were selling 2 eskrems for 50p.. tercekik mak jah dgr harga dia ek? rindunye kat malaysia!!!


lps makan2, cuci mata ckit2, borak2 ngn sape2 yg dikenali, then at about 4.30 pm, my fren & i blah balik.. ape tggu lagi.. dah kate dah yg kitorg datang for foods je.. ckit pun xjenguk any games! majulah sukan utk negara.. konon la nyah....!


| nak nasik lemak lagi!!! |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...