20 November 2009

::: >>> My Parents Are Coming!!

2weeks winter break dah makin dekat! yippy! & this year, i am goin to go holiday with my parents! seronok tidak tertulis & tidak terkata..

:okay:

rabu akan datang, i.e. 25th November, my parents will arrive kt London. they are staying here for a good ONE MONTH.. kalau tak habis jugak beras kat rumah aku ni, mmg tak patut la kan!

aku dah berangan2 nak bawak diorg pegi merata2. sekitar UK tu takyah la mention. for winter holiday pulak, aku ingat nak bawak diorg pegi France, Swiss & Italy.. harap2 ada la ticket murah! (wajar ke aku risau? hohoho. bukan pakai duit aku pun. parents aku jugak yg sponsor 100%.. iye! aku memang anak yg busuk! sila terima kenyataan itu..)

:devilishgrin:

ucapan utk abg ejan is - KESIAN!! tercicirlah kamu di Malaysia! selamat bekerja tanpa cuti.. hahahaha (sila gelak sampai mata berair)

jom la datang skali with kak ida..! post-engagement +/- pre-marriage honeymoon xkan xboley kot? usik sikit je pun duit simpanan utk kawen tu.. later on boleh cover balik. kan? kan?

:sweaty:


| keje bertimbun! camne nak cuti? |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...