16 August 2009

::: >>> My Few Days Left

tinggal smggu lbh je lg. then im off to UK again.. haih.. bila la nk hbs bljar ni.. mcm endless!

btw, utk memanfaatkan saki baki cuti aku, aku prefer spend of my days with my family & close family & friends. semalam, aku g culik 2 anak pmpuan aunty aku yg tggl kat lorong blkg taman perumahan ktorg ni, utk temankan aku berpoya2..

eh eh, tlg jgn buat spekulasi ok! aku bkn paedophile!!! aku hanyalah pencinta kanak2 ribena. tapi kena jaga2 jugak, bila mood aku terumbang ambing, kanak2 pun aku leh baham nyah..

anyway, aku culik diorg berdua & sorg lg anak mak usu aku yg mmg dah slalu jadi tetamu tak diundang umah kitorg (sbb umah dia sebelah umah aku je).. ptg2, aku sumbat diorg ngn buah2an smbil2 menjadi commander memberikan arahan kpd diorg. aku kan pemerintah kuku kepala besi berani mati!

bermanja2 smbil diorg touch-up kuku aku. ala. bkn menyeksa pun!


then mlm tu aku layan perut diorg lg.. mkn KFC smpai perut diorg xda ruang2 kosong dah.. aku pulak mencuci mata la time tunggu diorg main kat playground area KFC tu.. peluang beb peluang!

itu papan gelongsor ke katil?


Mira with the webs


Rina, the girl who is tougher than a boy!


after tu, balik umah. aku ajak diorg tdo skali ngn aku. aku on laptop kasik diorg layan Jgn Pndg Blkg Congkak.. yg sengal nye bebudak ni, tengok cite ngok ngek tu pun leh menjerit meraban.. alahai la budak.. belom tengok aku bertukar jadi makcik hantu lg!

baru intro, steady lg! maklumlah, bilik pun terang lg..


tu dia! sampai menghumbankan kepala kat bantal! siap tutup telinga!
sembunyik celah2 teddy bear!



diorg layan seram, aku layan mata la, ape lg! terbungkang tdo... sedar2 je dlm kul 12.40 tgh mlm. aku ingatkan gempa bumi! rupe2nya bebudak 3 ketul tu goncang badan aku macam goncang pokok kelapa nk bagi buah dia jatuh! diorg nak bitau yg diorg dah habis tengok citer tu.. kacau betul! baru nk mimpi jmpe Obama, dah terjaga suruh aku offkan laptop..

ape2pun, mmg seronok layan kepala ribena..


| kids, always! |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...