31 August 2009

::: >>> My Independence Day?

the date comes again! 31st august 2009. Happy Independence Day, Malaysians!

shout whatever slogans u wanted to shout. Satu malaysia? hmm... ye ke?~

btw, hari ni last aku berbuke pose ngn family di Malaysia. my 6 months of medical leave, has comes to its end. too sad to say Goodbye everyone..

:puppyeyes:

ape2pun, aku puas hati. sepanjang 6 bulan aku di sisi family, aku mula sedar & mengerti tentang corak kehidupan (perghhhh). byk yg aku belajar, even setiap kali aku kuar berpoya2 bershopping sakan pun, aku akan learnt something new about the reality.. complicated, yet interesting.

well, mak aku sempat buatkan kek lapis fevret aku. Evergreen! air tangan mak aku mmg sentiasa sedap lagi2 kalau air tangan dia tumpah kat kek lapis.. korang nak rasa? meh turun KLIA! hihihihihi..

mlm last ni aku luangkan masa happy2 dgn family - makbapak aku, pakcik makcik, anak2 pakcik makcik, makcik umah sebelah, anak makcik umah sebelah, sume pun join membuat pencemaran bunyi bersama2.

:woooh:

main mercun dum dam dum dam & mengejar kanak2 ribena sambil mengacukan mercun ala2 rambo mengejar komunis.. seronoknye la jadi budak2 kan? tak payah nak fikir pasal 'kena fly off to another country!'

:puppyeyes:

arghhh!! tidak!!!!













ptg td aku dah start packing sikit2. then lepas terawih aku bergumbira bermain dum-dam-dum-dam-bunyi-mercun-yg-kalau-pak-polisi-tau-aku-gerenti-kena-gari. nearly midnite, baru aku start balik keje punggah memunggah barang2 ke dlm 2 ketul beg gedabak yg akan aku heret balik Leicester esok. seksa!!!

:ayokona:

spt kebiasaan & dah jadi hobby aku, menculik kanak2 ribena utk menceriakan suasana.. aku dok bz packing, diorg dok bz testing barang2 aku. alang2 dah diorg gatal, aku suh posing ckit..

Rina yg boyish a bit tu pun aku dah jelmakan jadi lady-like! yg paling tak bleh blah, Anuar aku dah transformkan menjadi 'alahai nyahh' hahahahha.. just for fun ok!







now, diorg bertiga ni tengah sooodapppp amat berdengkur kroh kroh krohh atas katil empuk aku. aku pulak yg kena tendang, tdo kat atas tilam atas lantai. rezeki rezeki... molek utk menguatkan tulang temulang belakang! selamat mencuba~

esok, my flight from Kuching to KLIA will be at 12.45 pm. flight from KLIA to Birmingham, UK will be at 00.55 am. midnite sakan tu weh! 8 jam kat KLIA, ape mau bikin? bikin bodoh?

anyway, thx to all friends yg sudi berbuke puasa & melepak rabak ngn aku that nite. great fun together! jmpe lg next year!

to all family members, your love & support are too tremendous!

and now, i am speechless~~~

:puppyeyes:


| it continues.. |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...