7 February 2010

::: Aku Amoi Kacukan Jepun

hari jumaat aritu aku pergi berjimba. bertukar identiti dari amoi samseng yg agak kewanitaan kepada amoi kacukan jepun yg matanya kadang-kadang bengkak kadang-kadang sepet. itu aku curik quote 'pujian' incik macha. aku tak kira! aku anggap itu sebagai pujian jugak. jangan sesiapa persoalkan perasaan aku ini..~

:devilishgrin:

tiada mimpi buruk atau mimpi kencing atas katil. cuma mengikut rentak irama incik macha yg baru sahaja meng-jambu-kan dirinya dengan his new hair cut. he suggested me to have some fringe. supaya lebih fresh begitu, kata beliau. maka atas rasa kasih & chenta, aku pegi menuju ke kota, ke saloon idaman hati.

kasik potong sana potong sini, blow sana blow sini, treatment sana treatment sini, beli shampoo itu beli conditioner ini (perisa oatmeal & honey, penah rasa?).. habis jugak la dalam 50pounds.

dengan wajah aneh yg baru itu, aku melangkah pulang, tunduk sepanjang jalan. sumpah tak tipu. terasa diri seperti makhluk asing. muka moolat-moolat terus di-moolat-kan lagi. oh kasihan..

(PHOTO REMOVED)

jangan gelak kalau korang tak nak kena sula dengan batang berus gigi!!


| mau join kumpulan mafia lorong haji taib~ |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...