10 February 2010

::: Aku Mencari Pelukis

nampak? itu jalan yg sunyi. tak nampak kat mana hujungnye. banyak pokok. tapi takde lalang. pokok saje. kaku. hitam putih pulak tu. sangat sayu..

jalan itu hidup aku. hitam putih, dah makin pudar. aku mencari seorang pelukis yg mampu mewarnai semula corak hitam putih itu. aku rindu warna hijau, aku rindu warna merah. aku rindu warna biru, aku rindu warna kuning.

aku bukan mencari lukisan yg cantik tapi sekadar hitam dan putih. biar ia buruk, tapi penuh warna warni.

sekurang-kurangnya satu hari nanti aku boleh berkata bangga - semua warna itu aku pernah ada. biar buruk lukisannya, tapi aku sudah merasa semua..

:sorry:


| lu ape tau? |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...