6 February 2010

::: Makan Fries Dengan Hidung

tibe-tibe hati mat salleh celup aku berkeinginan nak makan chips a.k.a french fries. mujur ada frozen chips dalam freezer. masuk je dalam oven for 15 minutes, maka perut aku telah bersedia untuk menjamah mereka..

sambil menghayati kesedapan fries tu, TV murah berjenama Bush (Bush dah penat jadi politician so dia jual TV pulak. huh propa!) menjadi tatapan mata aku. bukak Channel 4. entah cerita merepek ape entah. layankan aje seperti nikmatnye mandi bueh menggunakan sabun susu soya.

baru 2-3 batang (ke keping? ke hiris? ke bijik?) chips aku telan, sekali muncul babak yg mematahkan nafsu makan aku serta merta.

siap cecah sos! tu yg tah tahan tu... haih... mengom! aku lapar... jangan ganggu hidup aku la ngek. kasihan tau..

:sigh:


| kepingin meratah sushi~ |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...