25 February 2010

::: Kembali Dari Langit

ooooo ada yang rindu kat aku ye? wah wah wah.. sila buat kenduri kesyukuran.. kerana aku sudah selamat kembali dari langit! suke? suke? ape-ape pun, million thanks kepada korang semua yang tak renti-renti bersorak nada bisu memberi semangat dan mendoakan aku.. terima kasih daun ketupat, jangan lupe semayang jumaat.

:devilishgrin:

selesai sudah perperangan sementara di langit peringkat ke-empat. sampai meleleh-leleh hingusan dan tangisan. boleh pecah otak memikiran results yang bakal keluar seminggu dua lagi. ape-apepun, medical school kitorang memang sangat saiko! sila jangan hantar anak-anak korang ke university tempat aku study sekarang ni.. jangan ingkar! kedegilan kamu boleh membunuh!

of all the diseases in the world, penyakit-penyakit rare dan pelik jugak yang dia nak tanya dalam exam. ape tah jadahnye.. tanye la pasal sakit kurap ke, sakit jantung berlopak-lopak ke, sakit paru-paru perokok tegar ke.. ada gak faedah sebab dah pasti selalu jumpa kat ward nanti. ni tanya pasal sakit 'klank klunk teng tong' yang tak terlintas langsung dalam akal fikiran aku. tidak mengapa. tawakal saja pada Yang Esa.

results tak keluar lagi, tapi kelas untuk final (5th) year akan start isnin depan on the 1st of March. aku start dengan specialty Acute Care Block a.k.a. A&E (accident and emergency). specialty yang aku tunggu-tunggu telah tiba! hohoho-horayyyy!! mari mengepam adrenaline rush sambil berkejaran ke sana sini di dalam ER!

sure akan ada yang datang patah riuk. boleh gak merasa jadi mechanic.. repair mane-mane tulang yang bengkang bengkok sana sini seperti dedawai besi. and harap-harap ada peluang buat CPR kat patients yang berwajah seperti Brad Pitt mahupun Johnny Depp. woot woot!~

ada 4 hari lagi sebelum kelas bermula.. mari berjimba bersama Arieza!

:sweaty:


| teringin hendak bermanja.. |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...