8 January 2010

::: >>> Adakah Dia Kau Yang Punya?


bila bab jodoh, ada banyak isu yg boleh di'gaduh'kan.

:sigh:

aku admit (incik sabarudin sila baca dengan teliti yek hihihi) yg aku mmg byk berfikir. a detailed person, u may call me. kdg2 naik jemu nak melayan kepala otak ni.

bila timbul bab pasangan jiwa (katenyer!), aku terfikir... 'camne nk tau yg org tu mmg jodoh kita? mmg dia ke yg akan sehidup semati dgn kita? for sure???'

yg kawen beranak 7 pun boleh bercerai.
yg bertunang pun putus tengah jalan.
yg bercouple toksah cerita la kan?
hari2 dok bercakar-cakaran.

clearly, aku xde jwpn. bagi aku ada satu cara yg almost definite untuk tau either 'si dia' tu milik ko atau tidak. GIVE IT A TRY! maksud aku, cuba 'berumahtangga dengan si dia'.

yes. mencuba. bsungguh2! bkn mencuba setakat ketulan taik2 ayam je tau.. add some flavour of positive thinking (pinjam quote incik sabarudin jap) that the two of you gonna last forever.

andai kekal ke hujung nyawa, mmg dia kau yg punya.. (milik kau di dunia cuma!)

:wave:


| aku, kau.. kita mencuba! |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...