14 January 2010

::: >>> My Bangkok?!


esok incik macha pegi Bangkok.. maka tinggallah daku seorang diri memadu kasih bersama incik sabarudin. kesian.. sampai hari isnin aku ditinggalkan.. mana pegi keadilan!!!!

:scream:

tapi tidak mengapa, aku ada pakcik di ward mental yg boleh aku fikirkan.. mungkin dengan memikirkan pakcik mental itu, maka aku xlah mabuk rindu sgt kat incik macha..~

:puppyeyes:

walaubagaimanapun, aku tetap jeles! nak ikut pegi Bangkok! tolong! nnt gadis2 Thai tonggek ngorat incik macha, cmne? argh! aku nekad! aku akan pasang CCTV kat seluruh pelusuk Bangkok!

takpe takpe.. aku ada incik sabarudin.. dia adalah seketul Voodoo! akan ku cekik incik sabarudin supaya incik macha tercekik jugak if dia menggatal with gadis2 Thai tonggek di spa itu! rasakan!


| wah, mlm ini mlm Jumaat~ |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...