20 January 2010

::: >>> Contest Oh Kunci! - The Review

seperti yg korang sedia maklum, aku ada buat Contest Oh Kunci by Arieza bermula pada 16 Januari lepas & akan berakhir pada 22 Januari ni. so ada 2 hari lagi tau nyah2 & lesbo2 sekalian.

aku insan noob. ni 1st time aku anjurkan contest. & tak sangka pulak response agak menggalakkan walaupun tak lah segalak contest by FCU Community.. mula2 ramai yg berjimba2 komen kata xreti bersajak, xde seni, xde naluri jiwang... katenyer la kan nokkk!

sekali tengok beberapa hari lepas tu, wah..~ ramai bakat2 terpendam berhati pink muda dalam dunia blog ni mula mengganas.. aku bangga seyh! bangga kerna berjaya menyelongkar hati2 lembut sekalian yg dah lama terpendam sambil bersembunyi malu2 kucen itu.. hipokrit ye?

:devilishgrin:

apepun2, time kasih daun palas utk semua yg sudi menghantar entry for this contest. sangat salute spring lori sama kamu! semua ada bakat. mmg rakan muda malaysia! aku jd migraine nak pilih winner setakat ni..tapi akan aku adili seadil mungkin.

utk yg masih malu2 nak hantar entry, jangan lah begitu duhai hati pink.. mungkin anda berjaya menang tampons! bukan senang nak dpt tampons free.. ayam Thailand pun pakai!

:siga:


| sudah segar selepas mandi bueh~ |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...