16 January 2010

::: >>> Ber-Nandos

weekend ini incik macha tiada.. so sebelum rasa sunyi tiba, a guy fren of mine & me went for a late lunch di Nandos sambil bergossip sakan bersama2. ringan sungguh mulut ni bila tibe bab bergossip.. sungguh sedap makan 'ketupat' sambil cicah dengan sos Nandos. kalau la ada lagu Zaiton Sameon dimainkan di latar belakang kami, mungkin 'ketupat' itu lagi berlemak rasanye..

anyway, he gave me a cute green creature! thx for the belated birthday present... suke! adakah the creature itu keturunan the hippo? ntah, aku pun confused nyah.. bertambah lagi teman aku bergeli2 di malam hari.. bestnyer~

after lunch, kami ingatkan nak pegi menjenguk cinema tapi we went shopping instead... part ni lagi la aku suke! nikmat doniaaaaaa...

but i didnt find anything that cud catch my interest tho. perhaps, i will wait for the summer sale coz i long for a 'proper' handbag! Marc Jacobs sounds fair, aint it? mungkin aku patut tawar menawar 'used LV handbag' from Dato' Siti Nurhaliza.. woot woot!

alang2 singgah di Topman, nampak pulak ada further reductions, maka aku merembat sepasang striped shirt for incik macha.. mencari checkers shirt tapi tiada yg molek di mata.. *sigh*

dah penat cuci mata, we headed to Starbucks. lega! dah 2 mggu hajat ke Starbucks asyik terbantut, and today, finally i got my frappucino!

balik ke rumah dengan perut kenyang, hati senang, Topman dipegang, hadiah di tangan. and now? mau join mandi bueh???


| rindukah?|

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...