30 January 2010

::: >>> Mau Juling Lagi?

tag diterima dari Natasha-E1. katenye, tag ni simple je. buat ape2 cerita yg menggunakan huruf a-z sebagai permulaan perkataan. tak faham? sila tengok aku menjawab dengan penuh bergaya!

A - arieza adalah seorang yg cantik dan
B - baik hati. tak percaya? sape degil nanti boleh terkena penyakit
C - chikunya. ada berani?
D - dia juga seorang yg
E - ensem. eh salah. itu untuk pakwe dia.
F - fair enuf, arieza mmg sangat bersopan orangnye.
G - gila2 juge, tapi belom sampai kena masuk wad mental.
H - hari tu cik arieza yg glamour
I - ini, telah dipinang oleh pihak Gucci.
J - jangan tak percaya. ini fakta! sila rujuk majalah Gucci keluaran Summer 2009.
K - kalau tak percaya, pi tanye incik macha. dia PR kesayangan arieza.
L - lepas tu, dek kerana offer gaji sebagai spokesperson Gucci sangat tidak
M - mengghairahkan nafsu, arieza reject... ape barang gaji
N - nineteen thousands sebulan. hoh. kalau ninety K tu takpe la jugak.
O - opah aku penah kate, kalau nak carik keje, biar gaji juta2.. kenyang laki bini!
P - pergh, opah aku memang sempoi. tapi opah timah si siggplus lagi vogue.
Q - quack quack. alamak, itik kat belakang bilik aku dah berbunyi. dia lapar kot.
R - rasa2nye, setakat ini je la ye cerita dusta aku. kalau korang ada
S - sanak saudara yg keje dekat LV boutique,
T - tolong2lah bitau diorg, kalau nak offer aku keje pun,
U - up-up kan lah sikit gaji tu. jangan jadi mcm Gucci. buat malu je. takkan cik
V - vuitton tak mampu nak bayar aku 35ribu sebulan kot. huh. kemut la
W -weh! arieza ada
X - x-factor. bawak handbag jadi model tak sampai 10saat, sure ada yg approach.
Y - you all tak caye? memang dasar ketegaq yek? nanti kena
Z - zazz dengan petir & kilat baru tau. kita bersambung nanti okay. company Mydin tengah call mak ni nyah! jgn jeles!~


| aku mau handbag LV! |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...