30 January 2010

::: >>> Sila Bace Kalau Mau Juling

kamu memang sudah juling? sila jangan baca entry ini. ia mencecah ke bawah meja. aku dengan senyuman, menjawab tag yg dianugerahkan oleh Encik Asada.

1) Where is you cell phone?
::: nun di tepi katil, di atas a killer book in Medicine yg kami panggil Cheese & Onion. bila la hp itu akan berbunyi lagu 'Kiss Me Through The Phone'? aku sangap sudah!

2) Relationship?
::: hati ini sudah dimiliki & memiliki.. auwwwwwwww.. grrrrrrr..

3) Your hair?
::: my hair is consisted of my mom & my dad's DNAs. takkan DNA bapak korang pulak. hish! mintak jauh nyah...

4) Work?
::: jual anak ayam. mau join? aku sedang mencari bisnes partner.

5) Your sisters?
::: eleh nak ngorat kakak/adik perempuan aku la tu.. nenek aku namo tanye? aku takda sisters. too bad! ada sorang je bakal sister in-law. jangan kacau dia. itu abang aku punye!

6) Your favourite thing?
::: mengomel kat incik macha. tapi aku baik hati tau.

7) Your dream last night?
::: dah lupe la nyah. lenkali tanya la straight after aku bangun tdo.

8) Your favourite drink?
::: Tea C Special (3 layered), pergh!

9) Your dream car?
::: Audi R8, incik macha, take note please sayang..

10) Your shoes?
::: ada dalam 20pasang dalam bilik ni sekarang. yg tumit 7inci je belom ada.

11) Your fears?
::: of losing.. (ok background lagu is M.Nasir - Tanye Sama Itu Hud-Hud. sejak bila aku ada lagu tu? kacau feeling je dowh!)

12) What do you want to be in 10years time?
::: a successful career woman (cehh!!) with great husband, great kids & happy parents & in-laws.

13) Who did you hang out with last weekend?
::: incik macha! hoh dalam YM sahaja.. jarak sungguh memisahkan.. *sigh*

14) What are you not good at?
::: other than arguing. get it?

15) One of your wish list items?
::: DSLR yg incik macha kate akan bagi sebagai hantaran. phewittt! incik kakanda, plus LV Handbag please please please...

iklan sebentar.. adehhh... panjang benar soklan kome ni!
sakit buah pinggang teman tau~


16) Where you grew up?
::: Kuching, moooooo, eh salah. meowwww.

17) Last thing you did?
::: stop kan lagu M.Nasir - Tanya Sama Itu Hud-Hud yg sedang meroyan kat background.

18) What are you wearing?
::: checked bf shirt, redherring skinny jeans - iye! aku tak mandi lagi.. mau join mandi bueh after this?

19) What aren't you wearing?
::: kasut. hoh ko ingat aku mat salleh pakai kasut dalam bilik? pengotor!

20) Your pet?
::: aku bela keychains. tau bukan? tapi aku ingat nak bela harimau ar. ada satu kempen ni, kita boleh adopt a tiger, for GBP 2 per month! giler ar! tak caye? click website ini.

21) Your computer?
::: eh aku mane ade computer. aku online ni tulis atas kertas & pakai pen feather burung je. sila percaya! aku tak modern.

22) Your life?
::: you better dont ask or you will regret knowing!

23) Missing?
::: you guess.

24) What are you thinking about right now?
::: 'bila la tag ni nak habis? panjang bebeno aih. size montot taknak tanye?'

25) Your car?
::: ya ampun! ada lg soklan??

26) Your kitchen?
::: ish aku dah marah ni. dah marah ni...

27) Your favourite colour?
::: penah tengok kaler api keluar dari telinga? haa kejap lagi aku tunjuk!

28) Last time you laughed?
::: sebelum aku start jawab soklan2 ni.. ish.

29) Last time you cried?
::: mungkin kejap lagi kot. blwekkkk!!

30) Love?
::: undefine.

31) People to tag? (aku terpaksa mencipta sendiri soklan no 31 ni sebab yg asal berbunyi 'So who wants to share their ONEs? How about?' -- hoh soklan bahasa ape ni? langsung aku tak faham la ngek!)
::: rajin? sila-silakan...

:hilo:


| mata yg juling, sudah juling kuasa dua. |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...