17 January 2010

::: >>> Aku Lesbo? Kau?

aku bosan! ba wau sin nun!

oh btw, sekali lg aku nk bitau satu dunia, aku perempuan.. HBZ, sila take note okay!

(PHOTO REMOVED)

aku nk menggoda korang supaya beramai2 join Contest Oh Kunci yg aku buat tu. tarikh tutup 22 Januari 2010.. setakat ni, yg koment kat situ, bknnye nak cakap yg diorang join.. tapi cakap contest aku susah.. adoi..

MelRomeo je yg tgh bersemangat carik ilham utk contest tu skrg ni.. jgn jeles kalau dia menang tanpa bertanding okay! suki, sila mencabar MelRomeo itu! mane tau kot2 ko boleh menang tampons.. bkn senang nak dpt free tampons tau!

:devilishgrin:

utk yg ada nuffnang, nak tau cerita hancing menghancing? pegi bace kat post terbaru suki.. dia ada buat terjah ala2 nas ahmad..


| oit! aku lapar!!! |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...