11 January 2010

::: >>> My Madness

bila hati resah, bila jiwa kacau tak tentu hala, aku cuma ingin...

1) terbang pulang ke Malaysia...
2) sambil bersantai di luar rumah, memerhati keletah budak2 kecik yg happy tanpa masalah.
3) duduk melepak berborak bersama 'geng bak-bak' (i.e. my high school mates)
4) bershopping tanpa beringat yg bank dah kosong. a Tiffany, maybe?
5) punya kereta di depan mata & pergi ke mana-mana tanpa destinasi sebenar.

oh ya, utk 'kamu' yg menjadi silent reader, buanglah 'rasa' itu jauh2. apa yg ada di depan mata, hargailah. jodoh itu kan datang dari Allah. please. saya merayu. lupakan segala yg pernah terjadi untuk kebahagiaan kamu sendiri, & untuk kebahagiaan saya juga. saya merayu lagi. bukan saya benci, tapi cukuplah sekadar memori. saya sudah bahagia di sini. maaf.

sekian.


| Arieza, jangan gundah ye sayang.. |

::: 2022 and its near end

It is near the end of 2022.  It really goes by at a blink of an eye. This year started with hope - loadssss of it. And I thought this year w...